შევქმენით მოსწავლის შეფასების რუბრიკა.ჩამოვტვირთეთ შეფასების რუბრიკები და შევინახეთ საქაღალდეში.ვნახეთ შეფასების სქემის პრეზენტაცია.
შეფასების რუბრიკა
|
4
|
3
|
2
|
1
|
პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ- ჩვევების დემონსტრირება.
|
აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში.შეუძლია კვლევითი უნარ- ჩვევების დემონსტრირება
|
ნაკლებად აქტიურია
|
ვერ ახერხებს კვლევითიუნარ ჩვევების დემონსტრირებას
|
არ მონაწილეობს აქტივობენში
|
ორგანიზმებისთვის ზოგიერთი ნიშან-თვისებების მნიშვნელობის შესახებ
მსჯელობა ეკოსისტემების დახასიათება
|
კარგად მსჯელობს ორგანიზმების ზოგიერთი ნიშანთვისებების მნიშვნელობის
შესახებ
|
ნაწილობრივ მსჯელობს ორგანიზმების ზოგიერთი ნიშანთვისებების მნიშვნელობის
შესახებ
|
ცუდად მსჯელობს ორგანიზმების ზოგიერთი ნიშანთვისებების მნიშვნელობის
შესახებ
|
არ მსჯელობს ორგანიზმების ზოგიერთი ნიშანთვისებების მნიშვნელობის შესახებ.
|
პრეზენტაციის ორგანიზება, დიზაინი, გაფორმება
|
კარგად აკეთებს პრეზენტაციას
|
ნაწილობრივ აკეთებს პრეზენტაციას
|
ცუდ აკეთებს პრეზენტაც
|
არ აკეთებს პრეზენტაციას
|
ჯგუფური პრეზენტაცია, ჯგუფური მუშაობა
|
კარგად ჩართულია ჯგუფურ მუშაობაში
|
ნაწილობრივ ჩართულია
|
ცუდად არის ჩართული
|
არ მონაწილეობს
|
|
|
|
|
|
yochag kargia
ReplyDeleteyochag kargia
ReplyDelete